پاورپوینت”بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ ، کلید موفقیت درکشف سلیقه وجلب توجه مخاطبین جهانی “
دسته بندي :
بازاریابی »
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
سرفصلها
در این نوشتار، درباره عناوین زیر بحث می شود:
– چرا باید روی ویدئومارکتینگ تمرکز کنیم؟
–چالشهای ویدئومارکتینگ
– ۱۲ روش مختلف ویدئو مارکتینگ
–نحوه اجرای کمپین ویدئومارکتینگ
–چگونه یک ویدئو برای کسب و کار خود تولید کنیم؟
–پلتفرمهای انتشار ویدئو
–تعیین اهداف و تحلیل نتایج کمپین
برندگان ویدیوهای اجتماعی: شرکتهای رسانهای برتر-
چند نمونه موفق از ویدئو مارکتینگ
بازاریابی قدرتمند و اثرگذار برند های جهانی
ویدیو برندینگ تیم فوتبال ایران توسط رادیو هرت انگلیس
ویدیو برندینگ یک سوپر برند فوتبال
انیمیشن مسی و رونالدو
تکنیک ویدیو مارکتینگ در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸
ویدئو مارکتینگ خلاقانه شرکت رامک
ویدیو اینستاگرام و بازاریابی مدرن
تاثیر ویدئو مارکتینگ/ویدیو معدن طلای سئو است
داستان های موفقیت ویدیو مارکتینگ
نکات استراتژی ویدیو مارکتینگ
در استراتژی بازاریابی ویدیویی خود، افراد را نشان دهید نه فقط محصولات
داستانهای موفقیت آمیز نمونههای بازاریابی محتوا در جهان
دلایل موفقیت بزرگان بازاریابی محتوا
رویکرد برندهای معروف جهان در مواجهه با کووید-۱۹
رسالت اجتماعی یک برند آسیایی
ویدیو یک ابزار قدرتمند در بازاریابی است
مشتریان، تماشای ویدیوهای شبکههای اجتماعی را دوست دارند
ویدیو مارکتینگ، کانالی برای لید جنریشن یا تولید مشتری است
برندهای بزرگ در عرصه بازاریابی از چه الگوهایی پیروی می کنند؟ / بازاریابی به وسعت جهان
مخاطبین
اگر جزء این چهار دسته از افراد هستید، این وبینار برای شما بسیار مفید خواهد بود:
– مدیران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ
– مدیران و صاحبان استارتاپ ها
– مدیران و مشاوران بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش
– کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات و برند
ویدیو مارکتینگ
ویدیو مارکتینگ
ویدیو مارکتینگ یکی از ابزارهای موثر در بازاریابی دیجیتال است. این شیوه از بازاریابی روز به روز بیشتر از قبل مورد توجه قرار میگیرد. آمار مربوط به ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ نشان میدهد که چرا باید همین امروز، بازاریابی ویدیویی را شروع کنید.
اگر ویدیو مارکتینگ را آینده بازاریابی در نظر بگیریم، اکنون آن آینده رسیده است. اگر تا به حال نمیدانستید که آیا وقت گذاشتن و سرمایهگذاری روی ویدیو مارکتینگ ارزش دارد یا نه، باید بدانید که اکنون بهترین زمان برای شروع ویدیو مارکتینگ است.
آیا منابع کافی برای ساخت ویدیو در اختیار دارید؟ آیا در بین مخاطبان هدف شما، به اندازه کافی افرادی وجود دارند که علاقهمند به ویدیو باشند؟ و سوال آخر اینکه آیا ویدیو مارکتینگ ارزش وقت گذاشتن و تلاش کردن دارد؟ جواب همه این سوالات، مثبت است.
در این مقاله، چند آمار کلیدی مرتبط با ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ را مشاهده میکنید. این آمار و ارقام به شما ثابت میکند که اکنون زمان مناسبی برای ویدیو مارکتینگ است. از این آمار سریع و خلاصه در مورد ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ استفاده کنید و استراتژی مناسبی برای ویدیو مارکتینگ برند خود در نظر بگیرید.
قبل از اینکه در مورد ویدیو مارکتینگ صحبت کنیم، ابتدا باید انواع محتواهای ویدیویی را بشناسید. برای بازاریابی کسب و کار خود چندین نوع ویدیو میتوانید بسازید.
یکی از مهمترین انواع ویدیو در بازاریابی ویدیویی، ویدیوهای توضیحی است. این ویدیوها معمولا کوتاه هستند و در مورد محصولات و خدمات خاصی توضیح میدهند.
نوع دیگر ویدیوهای پرطرفدار، ولاگ یا بلاگ ویدیویی است. مصاحبه های ویدیویی، معرفی ویدیویی، آموزشهای تصویری، ویدیوهای نقد و بررسی، دموی محصولات، ویدیوهای زنده و تبلیغات ویدیویی از دیگر انواع ویدیو هستند که میتوانید به شکلهای مختلف برای تبلیغات خود از آنها بهره ببرید.
-
محتوای فایل دانلودی:
106اسلاید