دانلود مقاله در مورد شركت همراه نرم افزار نوين 120 ص

دسته بندي : مقاله » مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 163 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏مقدمه
‏شركت همراه نرم افزار نوين به عنوان اولين شركت توليد كننده نرم‏‌‏افزار تلفن‏‌‏همراه نزديك به 3 سال است در اين زمينه فعاليت خود را آغاز نموده كه نتيجه آن فارسي‏‌‏ساز رابط كاربر تلفن‏‌‏هاي سري 60 نوكيا و همچنين توليد برنامه‏‌‏اي جهت مديريت هاي شخصي بر اساس تاريخ شمسي بوده است.
‏با توجه به امكانات قابل توجه تلفن هاي همراه جديد به موازات موارد فوق اين شركت اقدام به توليد نرم افزار‏‌‏هاي ديگري نظير قرآن،مفاتيح الجنان اذان،مناسك حج،بانك اطلاعات مشاغل و... نموده است به دليل پيشرو بودن در اين زمينه اين شركت بخش قابل توجهي از منابع خود را به امور تحقيقات و ارائه راهكارهاي جديد براي استفاده بهتر از تلفن‏‌‏هاي همراه اختصاص داده است.
‏من به مدت 240 ساعت ‏در‏ شركت همراه نرم‏ افزار‏ نوين ‏مشغول به كار شدم. هدف از اين كار :
‏2
‏بمنظور آشنايي با محيط كاري‏ و اينكه آنچه راكه در مدت كارداني به صورت ت‏ئوري‏ وتاحدودي عملي‏ آموخته ام در جامعه‏ كاري به صورت كاربردي از آن استفاده كنم و بكار گيرم.
‏ اين شركت‏ مجموعاً‏ به چند بخش عمده تقسيم بندي شده است كه شامل:
‏بخش توليد
‏بخش اداري- پرسنلي
‏بخش تبليغات
‏بخش فروش
‏بخش خدمات پس از فروش
‏من در ابتدا مدتي در بخش فروش مشغول به كار شدم‏. نفرات متعددي در اين بخش كار ميكردند از جمله: مدير باز‏ار‏يابي و فروش ‏–‏ سرپرست فروش- ‏سوپروايزر تهران و سوپروايزر شهرستانها‏.‏ باشند
‏در اين واحد نرم افزارهايي كه توسط بخش توليد‏،‏تهيه ‏و تأييد شده‏ و باركد خورده ‏باشند‏ به فروش مي‏ رسد. اين شركت كامل‏اً به صورت مكانيزه‏ عمل مي كند.‏
‏4
‏هر نرم افزار در سايت اين شركت به صورت رايگان دانلود ‏ميشود‏ ‏اما ‏براي اجراي آن بايد مبلغي را به حساب شركت م‏ذ‏كور‏ واريز ك‏نن‏د، بعد از تاييد واريز وجه كد فعال سازي به تعداد نرم افزار هايي كه مشتري يا مشتريان خريداري مي ك‏ن‏ند در اختيار آنها قرار مي گ‏يرد‏ و هر مشتري ‏براي‏ فعال سازي آن برنامه به صورت خودكار ه‏نگامي كه برنامه ها را فعال ميك‏ن‏د اطلاعات ‏او‏ در سرور هاي شركت ثبت و نگهداري مي شود كه البته قابل ذكر است كه بخش(‏اتاق) سرور ها كاملاً ايزوله شده و هيچ‏كس جز مسئول مربوطه اجازه‏ دسترسي به آنها‏ را ندارد.‏
‏سوپروايزر شهرستانها هم به امور نماينده ها در سراسر ايران‏ نظارت ميكند‏ ‏و ‏ب‏ه‏ مشتري هاي شهرستاني شركت خدمات مي رساند‏.
‏بعد از آن مدتي در قسمت خدمات پس از فروش مشغول به كار شدم،‏اين قسمت بسيار جالب بود چون تمام كاربران از اقسا نقات ايران و حتي خارج از ايران تماس گرفته و مشكلاتي كه براي آنها از نسب برنامه گرفته تا مشكلاتي كه هنگام نسب يا بعد از نسب ‏نرم افزار پيش مي آمد صحبت مي كردند.
‏مي توان گفت اين قسمت يعني همان بخش خدمات پس از فروش به نوعي قلب اين شرك‏ت ميباشد و محبوبيت اين شركت در بين كاربران و حتي نمايند‏گان خود به دليل خدمات نامحدود آن است و بدون اينكه وجهي دريافت كند
‏4
‏ تا مادامي كه از آن نرم‏‌‏افزار استفاده مي شود خدمات رايگان در اختيار آن كاربر گذاشته مي شود.كاربران اغلب بصورت تماس تلفني مشكلاتشان را مطرح كرده و مسئولين فني و اپراتورها به آنها پاسخ ميدهند تا مشكلات آنها را برطرف كنند و اگر مشكل آنها خيلي حاد بود به شركت مراجعه ميكنند‏ ولي اكثراً با يك تماس مشكل برطرف ميشود.در اين بخش تمام خدمات به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار ميگيرد‏.
‏خدماتي كه اين بخش در اختيار يوزرهاي خود ميگذارد شامل :
‏نسب نرم‏‌‏افزار در كوتاهترين مدت ممكن
‏نكته:البته قابل ذكر ‏است كه تمام نرم افزارها‏ به صورت پكيج به بازار عر‏ض‏ه شده كه هركدام از پكي‏ج ها شامل: دفترچه راهنماي نسب و كد فعال سازي ميباشد كه با خواندن آن دفترچه به راحتي ‏مر‏احل نسب انجام ميشود.‏ در اين صورت‏ حتي اگر‏ كاربر نتواند اين كار را انجام دهد مسئولين اين بخش باكمال رضايت اين خدمات را در اختيار كاربران
‏مي گذارند.
‏چك كردن سرورها كه حتي براي يك ثانيه هم متوقف نشوند.چون اگر چنين مسئله اي پيش بي

 
دسته بندی: مقاله » مقالات فارسی مختلف

تعداد مشاهده: 4529 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 163

حجم فایل:74 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل