پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق
شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام این شرکت از نام بنیانگذار آن گرفته شده است و از دو بخش “دای” به معنای بزرگ و “وو” که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده، تشکیل شده است.
قیمت : 250,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
فایل ناموجود
قیمت : رایگان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت ،برند موفق درزمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و
استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.
قیمت : 280,000 تومان
دفترچه محاسباتی تاسیسات مکانیک
محاسبات تاسیسات مکانیک ساختمان
قیمت : 40,000 تومان
مقاله در مورد سنجش ,ردیابی, فرمان TT&C
قیمت : 35,000 تومان
الگوپذیری کودک
21 اسلاید آموزشی
قیمت : 29,000 تومان
کارگاه هدفگذاری حرفه ای
36 اسلاید حرفه ای باموضوع هدفگذاری
قیمت : 59,000 تومان
5 راهکار کاربردی برای کنترل عصبانیت و پرخاشگری کودکان
6 عدد اسلاید با توضیحات کامل با موضوع بالا جهت ارائه برای والدین
قیمت : 8,000 تومان
مراحل مختلف پروزه TT&Cرا توضیح میدهد.